אפליה באכיפת בניה לא חוקית ביו"ש

    דוד קורצווייל No Comments on אפליה באכיפת בניה לא חוקית ביו"ש
    21:45
    08.05.24
    נתי קאליש No Comments on עדות אישית: "הרב משה הלל אמר בביטחון: תעלו למירון בשמחה רבה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בימים אלו של מבצע "צוק איתן, החליטו בפיקוד המרכז ובמנהל האזרחי ביהודה ושומרון ואף עמדו להרוס, מספר מבנים שנבנו ביישוב תקוע לזכר שלושת הנערים שנחטפו ונרצחו- אייל, גיל-עד ונפתלי. מבנים אלו נבנו בתוך תכנית מאושרת של היישוב תקוע, זאת כאשר במקביל אלפי מבנים פלשתיניים נבנו ונבנים שלא כחוק, על אדמות מדינת ישראל.

    על רקע זה כינס יו"ר ועדת המשנה לענייני יהודה ושומרון בוועדת חוץ וביטחון, ח"כ מוטי יוגב, את ועדת המשנה ודרש מנציגי פיקוד המרכז והמנהל האזרחי להציג את כל נתוני הבנייה הבלתי חוקית הפלשתינית רחבת ההיקף, שכמעט אינה נאכפת על ידי פיקוד המרכז והמנהל האזרחי.

    כמו כן, דרש ח"כ מוטי יוגב שתוצג מדיניות הריסת הבתים הבלתי חוקיים, מי יוזם אותה? מה סדר העדיפויות? המידתיות? ומה עם מדיניות הריסת בתי המחבלים ובתי פעילי חמאס שאינם חוקיים.

    לסיכום הדיון תבע ח"כ מוטי יוגב שלא יהרסו הבתים שנבנו בתוך התב"ע בתקוע ולעומת זאת שתוצג ותבוצע תכנית הריסת בתים שאינם חוקיים של פעילי חמאס וכן בנייה ערבית בלתי חוקית ורחבה בשטחים שונים ברחבי יהודה ושומרון.

    יוגב אמר: "אנחנו במבצע "צוק איתן", כהמשך למבצע "שובו אחים" בו הוחלט על הריסת בתי המחבלים הרוצחים ובתי פעילי חמאס שנבנו שלא כחוק, אך את המשימה הזו עדיין לא ביצעו בפיקוד המרכז ובמנהל האזרחי ביו"ש."

    יוגב הוסיף: "אני מקווה שבפיקוד המרכז ובמנהל האזרחי ויועציהם המשפטיים, פועלים ביושר ובמידתיות ועל פי מדיניות שר הביטחון וממשלת ישראל."



    0 תגובות